Tårtor som jag bakat och skapat 2013 - 2014




Födelsedags tårta till en kille som kör både Harley Davidsson och Triumph och jobbar på Statoil.





Handmålad tårta till en fantastisk tjej.




Spritsad rostårta.









Djungel tårta till en liten Julian. Denna tårta vann jag en tävling med som Hela Sverige bakar hade i maj 2014.




Mangomousse tårta med mandel och kokos botten.













Välkommen hem från Nya Zeeland till en storfiskare.




Födelsedag för en schack och flygel spelande 20 åring.




                                                         
Anton fyller 6 år och önskade sig en Monster truck tårta.



Mango mousse på choklad botten.






Gräddtårtor fyllda med lemon curd grädde och hallon mousse. Spritsade med grädde.









Josefs födelsedags tårta.











 Dop tårtor till Michelle.





Häst tårta till Sofia.




Jordgubb mousse på choklad botten.







Min gubbes 60 års-tårta.







Skate killen fyller 15 år.















Robins 30 års tårta.





Tant Margaretas kaffereps  tårta.




Liten Frans fyller 2 år. . Hann ändra siffran i sista stund. Så kan det gå.

















Gudmunds årstids tårtor. Sommar, höst och vinter. Han får önska sig en vårtårta när han fyller 71 år.








Jake and the Neverland pirates. Wilmers favoriter.



Pannkaks tårta till David när han fyllde 14 år.



Fars dag tårta.








Ettårs tårtor till lilla Roxanna.










Halloween tårtor, den ena läskigare än den andra.




Fabians ettårs tårta.



Elviras första födelsedags tårta.






Roxannas doptårtor








Elviras doptårtor maj 2013. Det var här mitt  intresse för tårtor startade.





Tårta till ett par damer som slutade på förskolan nattugglan.



Här är en av mina första täckta tårtor. Gubben min som fyller år. Mars 2013


Kommentarer

Cathrine sa…
Dina tårtor är verkligen helt fantastiska!
Tack Cathrine. Jag blir så glad när du skriver så.

Populära inlägg i den här bloggen

Halloumi och zucchinibiffar

Hur jag klär en bakform

Ahlgrensbilar fluff som tårtfyllning