I morgon åker vi hem.

I dag är det sista hela dagen i Turkiet. Bussen hämtar oss strax före kl.18.00 i morgon. Ska bli skönt att komma hem och träffa dom som inte ha varit med oss här. Vårat barnbarn först och främst, sedan våra små underbara taxar. Tänk att man kan älska sina husdjur så otroligt mycket.

Sedan riktigt längtar jag till att få sätta på min Ankarum. Har några roliga tårtor på G.

Tänk....jag längtar efter mina surdegar också. Mystiskt men helt sant, Snacka om baknörd.

Kom att tänka på något som folk sa när man var ung och skulle ut på något kul. Håll i hop knäna sa dom. Jag förstod aldrig vad dom menade.
Men nu fattar jag.......det är för att man ska kunna klämma dit vinglaset.

Güle güle

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Halloumi och zucchinibiffar

Hur jag klär en bakform

Ahlgrensbilar fluff som tårtfyllning