Kurbits pall



Nu har jag provat lite kurbitsmålning igen. Jag håller mest på med tårtdekorationer så det har inte funnits så mycket tid över till att träna att måla. Den här gamla pallen har jag grundmålat och slipat med sandpapper för att få en sliten look, det var för flera år sedan, ser hur trist ut som helst. Den blev ett perfekt offer för mina penslar tänkte jag en dag. Jag hade ingen plan utan började måla planlöst. Det var så roligt att jag aldrig ville sluta. Kan uppfattas som rörig målning men faktum är att jag känner mig enorm nöjd och tyckte den blev väldigt fin.






Nu går jag runt i lägenheten för att hitta nästa offer, det mesta går ju faktiskt att måla på.

Tack för att du tog dig tid att titta på min lilla pall.

Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Halloumi och zucchinibiffar

Hur jag klär en bakform

Ahlgrensbilar fluff som tårtfyllning