Prinsesstårta till Frida

 I helgen har Frida haft 5 årskalas. Hon älskar Elsa från filmen frost och hennes pappa ville överraska henne med en tårta med just det temat. Den skulle vara rosa med en tiara och så Elsa såklart med fina flätan.






Den är gjord på ljusa vaniljbottnar, fylld med hallonmousse och mjölkchokladfluff.
Spacklad med marängsmörkräm smaksatt med hallon.
Täckt med sockerpasta.
All dekoration är gjord i sockerpasta.

Om det är så att du vill veta hur jag gjorde tiaran så var det så att jag tog bilder steg för steg hur jag gjorde och tänker dela med mig av den till just dig. Den kommer finnas på bloggen inom kort.





Stort Grattis till dig Frida och hoppas du hade roligt på ditt kalas.

Recepten jag har använt mig av finner du här nedan.






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Halloumi och zucchinibiffar

Hur jag klär en bakform

Ahlgrensbilar fluff som tårtfyllning